Primera Iglesia Bautista de Grand Prairie

201 Freetown Rd.

Grand Prairie, Texas 75051

Mission Statement

The mission of Primera Iglesia Bautista de Grand Prairie is to evangelize people who do not know Christ, disciple believers and assimilate all members into a life of service in the church and community.

Vision Statement

Primera Iglesia Bautista de Grand Prairie will fulfill the Great Commission by sharing the love of God in Christ with every person through evangelism, discipleship, ministry, fellowship and worship.

Declaración de Proposito

El proposito de la Primera Iglesia Bautista de Grand Prairie es Evangelizar a las personas que no conocen a Cristo, discipular a los creyentes e incorporar a todos los miembros en una vida de ministerio en la iglesia y comunidad.

Declaración de Vision

La Primera Iglesia Bautista de Grand Prairie cumplira la Gran Comisión al compartir el amor de Dios con cada persona atraves del evangelismo, discipulado, ministerio, compañerismo y adoracion.

BACK